XXXIII. Okrúhly stôl obstarávania

4. – 5. DECEMBER 2025

Hotel Spojár, 032 05 Žiar 239

Hlavnými témami XXXIII. Okrúhleho stola obstarávania budú:

Verejné obstarávanie so sociálnym hľadiskom: Zhrnieme si všetko o využití sociálneho hľadiska vo verejnom obstarávaní cez využitie kritéria na hodnotenie ponúk, využitie osobitných podmienky plnenia zmluvy, opisu predmetu zákazky resp. podmienok účasti, vyhradených zákazkách, osobitnom režime obstarávania; upozorníme na možnosť uplatňovania zníženej sadzby DPH a prediskutujeme možnosti a postup obstarávania sociálneho podniku.

Nový stavebný zákon v kontexte stavebných zákaziek: Budeme sa zaoberať zmenami, ktoré prináša nový stavebný zákon s dôrazom na stavebné zákazky, na procesy verejného obstarávania, na zmluvné podmienky, povinnosti stavebného dozoru, stavbyvedúceho, geodeta, koordinátora bezpečnosti práce, ale aj proces kolaudácie a podmienky pre vydanie kolaudačného rozhodnutia.

Novinky vo verejnom obstarávaní: Urobíme si prierez noviniek vo verejnom obstarávaní s prediskutujeme ich dopad na procesné kroky a aplikačnú prax.

Elektronické okienko: Budeme sa zaoberať aktuálnym posunom týkajúcim sa elektronizácie vo verejnom obstarávaní.

Aktuálne kontrolné zistenia s dôrazom na aplikačnú prax: Pozastavíme sa pri najnovších zisteniach kontrolných orgánov a poukážeme na ich dopad pre aplikačnú prax.

Podrobný program a bližšie organizačné pokyny k podujatiu obdržíte najneskôr 7 dní pred jeho konania.

Organizačné pokyny:

Prihlásiť je možné najneskôr do 24.11.2025 kliknutím do formulára priamo nižšie s uvedením požiadavky na izbu/jednolôžková alebo dvojlôžková s menom spolubývajúceho. Po tomto termíne, možnosť ubytovania nie je garantovaná.

Účastnícky poplatok podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách je stanovený vo výške: 249,00 Eur s DPH. Pre členov združenia je poskytnutá zľava vo výške 20% z účastníckeho poplatku. V cene sú zahrnuté organizačné náklady, odborné materiály k príspevkom, ubytovanie, raňajky, obedy, mikulášska večera, občerstvenie (coffee break), minigolf, stolný tenis, biliard, športové ihrisko, WiFi, parkovanie a DPH. Poplatok je potrebné uhradiť vopred a to najneskôr 7 dni pred konaním Okrúhleho stola obstarávania v prospech nasledujúceho účtu:

IBAN: SK6683300000002501232175

BIC: FIOZSKBAXXX

VS: 12332025

V správe pre prijímateľa je potrebné uviesť meno účastníka a skratku vysielajúcej organizácie. Pri uhrádzaní platby uveďte, prosím správny variabilný symbol, ktorým je poradové číslo konania Okrúhleho stola obstarávania a roku jeho konania. V prípade nesprávneho VS nebudeme vedieť Vašu platbu identifikovať. Faktúra za účastnícky poplatok bude vystavená hromadne pre všetkých účastníkov organizácie resp. každému účastníkovi samostatne a odovzdaná pri registrácii účastníkov v deň konania podujatia.

Tešíme sa na stretnutie s vami

Prihláška :







Všeobecné obchodné podmienky