XXVI. Okrúhly stôl obstarávania
21. – 22.06.2022
Chata Pieniny, 065 33 Lesnica 147
HLAVNÝMI témaMI XXVI. Okrúhleho stola obstarávania BUDÚ:
- Novinky v legislatíve verejného obstarávania - prejdeme si prierez zmien v legislatíve verejného obstarávania s dôrazom na účinnosť novely ZVO od 1.07.2022;
- Obstarávame cez elektronickú platformu - zákazka s nízkou hodnotou realizovaná cez elektronickú platformu – praktické ukážky nových funkcionalít;
- Nové pravidlá pre eurofondové zákazky - podrobne si povieme o zmenách v novej Jednotnej príručke k procesu a kontrole VO;
- Ako vyriešiť nárast cien pri stavebných zákazkách - ako sa vysporiadať s nárastom cien v stavebníctve v aktuálnych zmluvách a ako myslieť na tieto situácie pri príprave zmluvy k vyhlasovanému verejnému obstarávaniu. Povieme si kedy a za akých okolností je možné uplatniť zmenu zmluvy
Diskusné fórum:
Vaše príbehy z aplikácie ZVO v diskusnom fóre.
Bližšie organizačné pokyny obdržíte najneskôr 7 dní pred konaním podujatia.
Prihlásiť je možné najneskôr v lehote do 13.06.2022. Po tomto termíne, možnosť ubytovania nie je garantovaná.
Organizačné pokyny:
Prihlásiť je možné v lehote najneskôr do 13.06.2022 kliknutím do formulára priamo nižšie. Účastnícky poplatok podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách je stanovený vo výške 169,00 Eur s DPH. Pre členov združenia je poskytnutá zľava vo výške 20% z účastníckeho poplatku. V cene sú zahrnuté organizačné náklady, odborné materiály k príspevkom, ubytovanie, raňajky, obedy, wellness, večera-grilovačka a občerstvenie (coffee break), WiFi, parkovanie a DPH. Poplatok je potrebné uhradiť vopred najneskôr 7 dni pred konaním Okrúhleho stola obstarávania v prospech nasledujúceho účtu:
IBAN: SK6683300000002501232175
BIC: FIOZSKBAXXX
VS: 06262022
V správe pre prijímateľa je potrebné uviesť meno účastníka a skratku vysielajúcej organizácie. Pri uhrádzaní platby uveďte, prosím správny variabilný symbol, ktorým je poradové číslo konania Okrúhleho stola obstarávania a roku jeho konania. V prípade nesprávneho VS nebudeme vedieť Vašu platbu identifikovať. Faktúra za účastnícky poplatok bude vystavená hromadne pre všetkých účastníkov organizácie resp. každému účastníkovi samostatne a odovzdaná pri registrácii účastníkov v deň konania podujatia.
Prihlásenie je nevyhnutné najneskôr 7 dní pred konaním podujatia, nakoľko kapacita ubytovania je obmedzená na 50 osôb. Neskorší termín prihlásenia negarantuje zabezpečenie ubytovania. Pre storno prihlásenia na podujatie sa vzťahujú VOP.
Tešíme sa na stretnutie s vami
Prihláška :